Warning: session_start(): open(/storage/content/36/214436/barnlakarforeningen.se/sessions/sess_lu8rj2n3dd3hsbfndhkj9in5n3, O_RDWR) failed: Read-only file system (30) in /storage/content/36/214436/barnlakarforeningen.se/public_html/wp-content/themes/blf-web/functions.php on line 23 Arbetsgruppen Barnvaccinationer - BLF's delförening för Allmänpediatrik och Hälsovård

Arbetsgruppen Barnvaccinationer

Little baby get an injection

Arbetsgruppen Barnvaccinationer är en grupp barnläkare med intresse för vaccinationsfrågor, med representanter från BLFs delförening Allmänpediatrik och Barnhälsovård samt från delförening Barninfektioner.

Arbetsgruppen är primär remissinstans samt utgör rekryteringsbas för deltagande i utredningar av vaccinationsfrågor rörande barn 0-18 år.

Till gruppen adjungeras experter från exempelsvis Skolläkarföreningen, Folkhälsomyndigheten, barnläkare under utbildning, allmänläkare, eller infektionsläkare, mikrobiolog, mm.

Gruppen är öppen för alla med intresse för barnvaccinationer, och man är välkommen att höra av sig via kontaktfliken Om oss.

access_time 2016-04-05 10:05:08

announcement Nyheter

event Kalender

Warning: Unknown: open(/storage/content/36/214436/barnlakarforeningen.se/sessions/sess_lu8rj2n3dd3hsbfndhkj9in5n3, O_RDWR) failed: Read-only file system (30) in Unknown on line 0 Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/storage/content/36/214436/barnlakarforeningen.se/sessions) in Unknown on line 0