Warning: session_start(): open(/storage/content/36/214436/barnlakarforeningen.se/sessions/sess_ni767tu6r97se9ev3bd9cuh633, O_RDWR) failed: Read-only file system (30) in /storage/content/36/214436/barnlakarforeningen.se/public_html/wp-content/themes/blf-web/functions.php on line 23 GDPR och vår sändlista - BLF's delförening för Allmänpediatrik och Hälsovård

GDPR och vår sändlista

2018-12-01 10:35:59
Skribent
Christer Hurve

Delföreningen för Allmänpediatrik och Hälsovård har ju sändlistor till de öppenvårdsbarnläkare vi känner till , Barnhälsovårdsöverläkare och Verksamhetschefer. Sändlistorna innehåller endast namn och epostadress. Läkarförbundet sköter debiteringen av medlemsavgifterna för de som anmält att de vill vara medlemmar i Delföreningen. Barnläkarföreningen lagrar fler uppgifter om medlemmarna – se länkar.

Om du inte längre vill finnas med på Delföreningens sändlista kontaktar du mig på christer_hurve@outlook.com så tar jag bort dig.

Mer info finns på BLFs hemsida

Ny dataskyddsförordning GDPR, 2018-05-25

forum Kommentarer

Kommentera